Apsauga nuo krušos yra ne kas kita, kaip labai storas lakštas, paprastai su paminkštinimu, skirtas apsaugoti jūsų transporto priemonę nuo vasarinės krušos, kai automobilis yra lauke ir be pastogės. Tai paprastas, bet efektyvus sprendimas: ne visi turi garažą ar pastogę. Tačiau tai nereiškia, kad jiems neturėtų rūpėti automobilis ir kėbulo būklė. Viena iš abejonių, kuri gali kilti, yra tai, kada ją naudoti. Akivaizdu, kad per krušą niekam neateis į galvą išeiti į audros vidų ir uždengti savo automobilį.
Štai kodėl reikia paprastos, bet funkcionalios technikos: krušos dangą turime uždėti, kai audra dar neatėjo. Žinoma, ne visada tiksliai žinome, kada bus lietus ar kruša. Taigi kaip tai padaryti? Vis tiek pritvirtinkime: nuo krušos apsaugantis lakštas pagamintas iš medžiagų, kurios leidžia tinkamai apsaugoti, tačiau neturi įtakos transporto priemonės temperatūrai.
Taip pat skaitykite kitą straipsnį: Teisingas pasirinkimas tarp aliuminio ir plieno stoginių bagažinių komercinėms transporto priemonėms
Apsižvalgę automobilių stovėjimo aikštelėje pamatysite daugybę komercinių transporto priemonių su stogo bagažinėmis. Dar įdomiau tai, kad skirtingų tipų transporto priemonėse taip pat yra skirtingų tipų bagažinės. O kaip jūs? Kokios komercinių transporto priemonių stogo bagažinės atitiks jūsų poreikius? Į kokius veiksnius turėtumėte atsižvelgti ieškodami?
Iš ko pagaminta apsauga nuo krušos ir kaip ją surinkti
Apsauga nuo krušos yra pagaminta iš labai lengvos ir vandeniui atsparios sintetinės medžiagos. Tačiau neturime to įsivaizduoti kaip didelio lietpalčio skirto mūsų transporto priemonei. Jo ypatumas yra išorinė danga, kurią sudaro tvirta ir atspari aliuminio plėvelė, slopinanti krušos poveikį kėbului. Storas poliuretano putplasčio paminkštinimas sugeria smūgius. Paminkštinimas nėra per storas. Vos 6 mm dangos storis ant neaustinio audinio, kuris tiesiogiai liečiasi su kėbulu ir yra pakankamai minkštas, kad būtų išvengta įbrėžimų uždedant ir nuimant apsauga nuo krušos (https://www.withcar.it).
Tvirtinimo sistema yra pririšama po kėbulu, paprastai per reguliuojamo ilgio diržus ir kablius, kad būtų užtikrinta gera automobilio apsauga.
Daugelyje nuo krušos esančių dangčių kraštuose taip pat yra stora guma, kuri padidina visos sistemos atsparumą vėjui. Tačiau trumpai tariant, tai dvigubo tvirtinimo sistema, sukurta siekiant kuo labiau apsaugoti mūsų transporto priemonę, saugiai ir netiesiogiai, nepadarant žalos kėbului.