Išmetamųjų dujų recirkuliacija arba EGR vožtuvas vaidina svarbų vaidmenį, kad teršalai nepatektų į aplinką ir būtų išlaikyta bendra jūsų transporto priemonės variklio sveikata. Tai padeda užkirsti kelią azoto oksido dujų susidarymui ir tai veikia tikrai sunkiai.
Po kurio laiko šis vožtuvas gali kaupti anglies nuosėdas dėl nuolatinio šilumos poveikio ir kitų detonacijos šalutinių produktų, kurie gali sukelti sistemos užsikimšimą arba užstrikdinti vožtuvą uždarytoje ar atidarytoje padėtyje.
Štai kodėl tinkamo vožtuvo valymo būdo žinojimas yra naudingas triukas, kurio turėtumėte išmokti, tai yra geriausia priemonė, jei variklis kenčia nuo bet kokių susijusių neigiamų simptomų.
Turinys:
NOx dujų sankaupa
EGR vožtuvas veikia leisdamas išmetamosioms dujoms tinkamu lygiu ir laiku grįžti į degimo kamerą. Tai padeda palaikyti žemesnę degimo temperatūrą ir slopina azoto oksido dujų kaupimąsi. Šios NOx dujos kenkia tiek žmonių sveikatai, tiek visai aplinkai.
Didelis karštis ir jas sukuriančios nuosėdos gali kelti net rimtą pavojų jūsų varikliui. Jei jis nebus apžiūrėtas, užsikimšęs EVR vožtuvas gali sukelti kalimo garsus variklyje, o tai galiausiai sugadins variklio vidinius komponentus, kuriuos reikės pakeisti arba atlikti kapitalinį remontą. Įsivaizduokite vargą dėl mažyčio komponento, kurį galėtumėte lengvai pakeisti ar išvalyti
Kada yra laikas pakeisti?
Užsikimšusio EGR vožtuvo požymiai gali būti neteisingai diagnozuoti dėl kitų pagrindinių problemų. Štai kodėl yra geras sprendimas atmesti šiuos dalykus tiesiogiai apžiūrint arba padedant specialistui. Iš esmės pastebėsite prastą pagreitį, šiurkščią tuščiąja eiga ir prastą veikimą, kai vožtuvas buvo užstrigęs.
Jei jis uždarytas, pastebėsite dujų kvapą, didesnį degalų suvartojimą ir kalimo garsus variklyje. Kad ir kaip būtų, jūs sužinosite, kad kažkas nutiko varikliui, kai užsidegs variklio lepmutė. Vožtuvas turi būti pakeistas arba išvalytas maždaug kas 50 000 mylių. Tai yra geras dalykas, kurį norite įtraukti į savo metinį patikrinimų sąrašą.
Švari pradžia
EGR vožtuvas dažnai randamas viršutinėje variklio dalyje arti oro įsiurbimo ar droselio korpuso. Pirmiausia patikrinkite, ar prijungti ir išoriniai komponentai nepažeisti. Ar pastebite trapumą ir įtrūkimus ant žarnos? Jei yra elektroninės jungtys, ar jos švarios ir tvarkingos? Pats vožtuvas yra mažas ir dažnai jį laiko du ar keturi varžtai. Atsukite juos, tada atsargiai atskirkite nuo tarpinės. Kai tarpinė yra blogos būklės, jūs turite ją pakeisti. Anglies nuosėdas, jei jų yra, pastebėsite lengvai. Jos yra juodi, trapios ir kietos. Pasirūpinkite, kad į nieko neįmestumėte į variklį, pavyzdžiui, tarpinės gabalėlių ar nuosėdų.
Užpurkškite karbiuratoriaus valiklio ant nuosėdų, tada atsargiai ir nedelsdami nuvalykite purškalą, kuris pateko ant elektronikos ar plastiko. Nukentėjusias nuosėdas galite nuvalyti vamzdžių valikliu arba vieliniu šepečiu. Tačiau elkitės atsargiai, kad nepažeistumėte jungiančių paviršių. Pakartotinai purškite ir grandykite, kol viskas bus švaru. Nuvalykite mažas daleles, pakeiskite viską, tada priveržkite visus varžtus, kad baigtumėte EGR vožtuvo valymą.
Ar norite, kad jūsų bagažinė būtų švari? Tada skaitykite straipsnius guminiai bagažinės kilimėliai.