Kai pastebėsite, kad iš po šiurkštaus laisvosios eigos variklio arba gaubto sklinda degalų kvapas, tai reiškia, kad atėjo laikas pakeisti vožtuvą. Tačiau dažniausiai iš tikrųjų dar nereikia jo išmesti. Tokių problemų gali kilti ir tada, jei po kurio laiko ant vožtuvo susikaupia pernelyg daug nešvarumų ir anglies, kurie gali trukdyti jam tinkamai ir efektyviai veikti. Jei kada nors taip nutiktų, turėtumėte sužinoti, kaip teisingai išvalyti vožtuvą, kad išvengtumėte pirmiau minėtų ir kitų problemų, kurios gali kilti.
Turinys:
Kas yra EGR vožtuvas?
EGR arba išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas yra vienas svarbiausių jūsų transporto priemonės variklio komponentų. Šis vožtuvas yra unikalus išmetamųjų teršalų kontrolės įtaisas, kurį galima rasti įsiurbimo kolektoriaus ir išmetimo kolektoriaus centre.
Įjungus variklį jis paprastai būna uždarytas. Tačiau kai variklis apkraunamas ir įkaista, vožtuvas galiausiai atsidaro. Šis procesas leidžia tam tikram sudegusių išmetamųjų dujų kiekiui patekti į įsiurbimo kolektorių, prieš jam vėl įvedant šviežią orą į variklį. Nors šis žingsnis gali skambėti nelogiškai, būtent dėl šios priežasties šiuolaikinių automobilių varikliai gali veikti ilgiau ir efektyviau.
Visi automobilių ekspertai sutaria, kad vožtuvą reikia valyti kas kelerius metus. 50 000 mylių matuoklį galite naudoti kaip atskaitos tašką, kad žinotumėte, kada laikas atlikti valymą.
Akivaizdūs požymiai, kad laikas valyti
Kadangi išmetamųjų Silux.rs dujų recirkuliacijos vožtuvas yra susijęs su išmetamųjų teršalų išmetimu, simptomai nėra tokie akivaizdūs. Kai kurie iš simptomų, į kuriuos turėtumėte atkreipti dėmesį, yra šie:
- Mažesnė dujų rida
- Sunkumai užvedant transporto priemonės variklį
- Variklio vibracija
- Variklio ping, jei yra apkrova
- Variklis lengvai įkaista
- Prastas variklio pagreitis važiuojant
- Šiurkšti tuščia eiga
- Nesudegusių dujų dūmų kvapas